summaryrefslogtreecommitdiffstats
Commit message (Collapse)AuthorAge
* minorGustav Sörnäs2020-12-02
|
* function commentsGustav Sörnäs2020-12-02
|
* lab6 impl and line endingsGustav Sörnäs2020-12-02
|
* add .prolab5Gustav Sörnäs2020-12-01
|
* commentsGustav Sörnäs2020-12-01
|
* use chrono ..Gustav Sörnäs2020-12-01
|
* const &Gustav Sörnäs2020-12-01
|
* given code l6Gustav Sörnäs2020-12-01
|
* formattingGustav Sörnäs2020-12-01
|
* check chars for custom boardsGustav Sörnäs2020-12-01
|
* formattingGustav Sörnäs2020-12-01
|
* -> board_from_stringGustav Sörnäs2020-12-01
|
* more prints, clearer outputGustav Sörnäs2020-12-01
|
* function comments, reorder includesGustav Sörnäs2020-11-29
|
* better debug modeGustav Sörnäs2020-11-29
|
* check if tiedGustav Sörnäs2020-11-29
|
* only allow actual wordsGustav Sörnäs2020-11-29
|
* debug modeGustav Sörnäs2020-11-29
|
* newline polishGustav Sörnäs2020-11-29
|
* refactor setup_boardGustav Sörnäs2020-11-29
|
* two different search functions, some polishGustav Sörnäs2020-11-29
|
* initial work labb5Gustav Sörnäs2020-11-29
| | | | | | | | | | | | | | | Apparently I need to implement a second search function here. I don't agree with the reasoning in the lab description. > NOTERA: Programmet innehåller två rekursiva sökningar: en för att > hitta ett specifikt ord inmatat av den mänskliga spelaren och en > annan för att söka ̈över hela brädet under datorspelarens tur. Du > tänker kanske att dessa borde gå att kombinera till en integrerad > funktion, genom att göra all ordsökning i början av spelet, precis > efter att brädet initierats. För att bli godkänd på labben måste > du dock implementera människan och datorn som två separata > sökfunktioner. Det finns tillräckliga skillnader mellan de två för > att de inte ska gå att kombinera rent och snyggt.
* add given codeGustav Sörnäs2020-11-17
|
* add pro-filelab4Gustav Sörnäs2020-11-10
|
* copy assignment return when this == &otherGustav Sörnäs2020-11-10
|
* default destructorsGustav Sörnäs2020-11-10
|
* consistent formattingGustav Sörnäs2020-11-10
|
* comments and cleanupGustav Sörnäs2020-11-10
|
* destructor and copy assignment operatorGustav Sörnäs2020-11-10
|
* test: rule of threeGustav Sörnäs2020-11-10
|
* warnings etcGustav Sörnäs2020-11-10
|
* gamestate cc, polymorphic cloneGustav Sörnäs2020-11-10
|
* vector<Robot *>, bool alive(), correct inheritanceGustav Sörnäs2020-11-10
|
* initial workGustav Sörnäs2020-11-09
|
* TDDD86 labb 3 redovisninglab3Gustav Sörnäs2020-09-22
|
* ReferencesGustav Sörnäs2020-09-22
|
* delete[]Gustav Sörnäs2020-09-22
|
* Correct output for redovisningGustav Sörnäs2020-09-22
|
* CommentsGustav Sörnäs2020-09-22
|
* Corrections l3 tspGustav Sörnäs2020-09-21
|
* Correct code is niceGustav Sörnäs2020-09-21
|
* Minor commentsGustav Sörnäs2020-09-21
|
* Initial solution L3Gustav Sörnäs2020-09-21
|
* Given files L3 tspGustav Sörnäs2020-09-21
|
* Given files L3 tilesGustav Sörnäs2020-09-21
|
* TDDDD86 labb 2 redovisninglab2Gustav Sörnäs2020-09-15
|
* TDDD86 labb 1 redovisninglab1Gustav Sörnäs2020-09-11
|
* refactor main, better neighbour checkGustav Sörnäs2020-09-11
|
* wip L2 and L1 constGustav Sörnäs2020-09-11
|
* wip L1Gustav Sörnäs2020-09-11